Zakładając własną firmę, podejmujemy się ogromnej odpowiedzialności. Tylko od nas zależy, czy nowa marka odniesie sukces. Oprócz kampanii reklamowej, bardzo ważnym krokiem jest wynajęcie biura. Zarówno w przypadku usług, jak i produkcji, siedziba firmy dostarcza klientom wielu informacji. Jeżeli biuro znajduje się w centrum miasta, możemy liczyć nawet na dwukrotnie większe zyski. Im bliżej serca aglomeracji, tym większy prestiż prezentuje spółka. Jak wiadomo, klienci lubią współpracę tylko z najlepszymi. W miastach możemy znaleźć wiele nieruchomości komercyjnych. Służą one do celów biznesowych, a ich zakup wiąże się ze sporymi kosztami. Powierzchnia biurowa w atrakcyjnym budynku posiada bardzo dużą wartość. Dlatego na początku lepiej wynająć tylko kilka pomieszczeń. W umowie lokal jest postrzegany jako produkt inwestycyjny, który przynosi dochód. Pamiętajmy, że nieruchomościami komercyjnymi określa się nie tylko biura. Magazyny, centra handlowe czy lotniska również służą działalności gospodarczej. Jeżeli dany lokal jest przeznaczony do celów innych niż mieszkaniowe, możemy mówić o nieruchomości komercyjnej. W polskim prawie jej definicja nie jest do końca sprecyzowana. Dlatego wiele osób nie stosuje podobnego określenia. W Zachodniej Europie ten typ nieruchomości jest dokładnie opisany i obejmują go odrębne przepisy prawne.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply